Saturday, October 20, 2012

Skulls


Som så mange andre der ute i blogglandia syns jeg hodeskaller er tøft;) Men foreløpig er det faktisk bare denne lille ringen som viser det hjemme.. Syns det er vanskelig å finne noen som er som jeg vil ha og som ikke koster skjorta.. Har sett en del tøffe DIY prosjekter hos andre i det siste, så kanskje jeg får prøve å fikse noe selv jeg også.
Hånden bor vel også i mange hjem rundt omkring nå, men da jeg snublet over den i en herlig butikk i en sidegate i Roma tok jeg det som et tegn på at den måtte hjem hit også! 
Fin lørdagskveld her med rødvin, hårfarge, ansiktsmaske og "Skal vi danse" - får det vel ikke bedre enn det :)
 



5 comments:

  1. Kul ring og den handa er bare rå! Ønsker deg ein flott kveld ☺ klem Kjersti

    ReplyDelete
  2. Kule ring og den handa er så artig:)trur eg hadde fått ein del kommentarer visst ei slik hand kom i hus,hehe:)
    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Enig i at det er vanskelig å finne noe med scull som ikke er så dyrt, men har du sett de nye scull printsa som har kommet på H&C? Råtøffe og til en fin pris ;) Klem

    ReplyDelete
  4. Tøft :) Har styrt unna hodeskallar så langt.
    Alle klypene og duppedingsar her hos meg er kjøpte
    hos GRANIT. Verdens kulaste butikk ;)

    Dei skal få nettbutikk om ikkje så alt for lenge?
    Blir nok litt meir handel der då :)

    God klem,
    e :)

    ReplyDelete
  5. Så stilig! Ja, hodeskaller et virkelig populært for tiden, og da vet butikkene at de kan skru prisen opp også.

    Beklager sen tilbakemelding på spørsmålet ditt. Den lille benken er kjøpt hos Bolina :)

    Ha en strålende dag!

    Klem Lene :)

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)