Sunday, July 8, 2012

Fin søndag


Spennende uke i ny jobb, koselige kunder, kollegaer og masse fine varer. Heldig når man blir inspirert av arbeidet! I dag har jeg hatt "gamle" kollegaer på "grytebesøk". Fint å beholde kontakten med mennesker en er blitt så glad i, man deler jo mye med de man arbeider sammen med. 

På det nederste bildet ser du "ferdig med bachelor"gaven jeg kjøpte til meg selv, et Summer vitrineskap fra Living. Har stått på ønskelisten lenge, og nå bare måtte jeg ha det. Synes det er så lekkert, klassisk og maskulint. 


Dekkebrikker, servietter og fat fra TineK, betongbolle fra Broste.

3 comments:

  1. Nydelig skap, virkelig flott!
    betongbollen var også knalltøff, liker veldig godt det rustikke :)
    Takk for kommentar, så hyggelig å høre!
    Lykke til i ny jobb :)
    Ha en fin ny uke

    Klem

    ReplyDelete
  2. Veldig fint skap og betong bolle altså! Ha en fin fin uke..Klem Julie

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for tips om Tank skjenk fra living - den likte jeg veldig godt - så jeg skal ta
    Turen til living og se på den !!
    Lykke til i ny jobb.
    Skapet ditt var superfint !!!
    Klem

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)