Friday, June 29, 2012

Vis meg mønster - og gjerne TineK


Snakk om å være ute i siste liten på utfordring hos Elin med den vakre bloggen Draumesidene! Hun spør om å vise frem mønster, gjerne inspirert av TineK og det måtte jeg jo være med på. Jeg er forelsket i mitt nye fat! Det kan egentlig brukes som bord, men det skjønte jeg ikke var veldig aktuelt her hjemme.. ;)Så derfor skal det heller få være et smykke på veggen, vet bare ikke helt hvor enda.. TineK sitt design er virkelig vakkert. Nøytralt og enkelt, men med en spennende tvist. 
Her skal dagen settes av til husvask og få malte nye møbler i hus. God helg! 




5 comments:

  1. Nydelig bidrag,er så glad i Tine K eg og,så vakkre mønster og så flott kvalitet,samler litt etter litt her,og er like glad kvar gong eg får noko i hus:)
    Lykke til i utfordringen:)
    Gode helg til deg,håper den blir varm og god!
    Klem fra Lillian:)

    ReplyDelete
  2. Så fint bidra !
    Tine K er jo bare ELSK !!
    God helg !

    ReplyDelete
  3. Så fiiint! :) Sorry at eg rota det til med inlinkz fristen, men du er med altså! Takk for bidraget!

    Og takk for alle fine ord du strør inne på Draumesidene mine! Glad! :)

    Fin helg til deg!
    Klem,
    E :)

    ReplyDelete
  4. Hvor har du kjøpt den fine Tine K puten på nederste bilde? :) Ha en super søndagskveld! Klemmer

    ReplyDelete
  5. Nydeleg fat og kjempefine fargar du har på Tine K tinga dine, klem Kjersti

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)