Thursday, June 7, 2012

Favoritter

Lampe - Lama, Skjerm - TineK, Bonzaitre - Ikea

I går var hele dagen satt av til shopping og vennninnekos. Og jamen ble det med noen ting hjem, min lille corolla var fylt til randen;) Ting som har stått på ønskeliste i evigheter har endelig kommet i hus, og jeg er heelt forelsket!  
Har lenge vært på utkikk etter et bonzaitre og i går fant jeg det endelig på Ikea(?) til den nette sum av 149kr, lykke! 

Blir med dette innlegget med på utfordring hos Mona Christin - Vis dine favoritter. Vel her er mine, og hvorfor? De gir meg sommerfugler i magen ♥ 

Skål og penner fra TineK

Jeg ELSKER stammen, potte fra TineK



Lykt fra TineK

3 comments:

  1. Hei.

    Bloggen din er ny for meg. Hyggelig at du vil delta i utfordringen, for da fant jeg jo deg. Fine favoritter som jeg selv kunne hatt. Lykke til.

    Klem Mona C

    ReplyDelete
  2. Herleg favoritter!!!
    Kjempe stilig det treet :o) IKEA har faktisk massse fin ;o)

    Fin blogg du har!

    Lykke til i utfordringa!

    ib

    ReplyDelete

Så hyggelig at du er på besøk hos meg, legg gjerne igjen en kommentar:)